Dagen

DATUM: 2012-07-31 | KLOCKSLAG: 01:01:21
Hallå där!! 
Skön dag idag. Vaknade runt tolv med mycket ont i halsen så jag slappade hela förmiddagen i sängen min. Runt fyra drog jag dock in till stan för att träffa min gosiga Louise! En mycket go fika och massa gossips var precis vad jag behövde efter en tråkigt sjuk-vecka. Vi hade mycketmycket mysigt men hon skulle dra ganska tidigt så då mötte jag upp mina vänner Emma och Kian. Vi strosade runt en stund i sköna Göteborg innan vi sedan drog hem till mig för att se damerna åka på stryk mot Norge i handbollen... 
Innan det skulle vi gå ner och köpa cola på plopp. Men såklart när vi gått hela vägen i ösregn och äntligen kommit fram har det stängt. ÅÅhh, så vi tog oss till en pizzeria och fick våran cola, men för nästan dubbla priset... Och inte nog med det - Kian tappade ju såklart ner den för en backe så kolsyran försvann, haha åh orkar inte. 
Om man bortser dessa små insidenter (haha) så har dagen varit mycket lyckad!! 
Imorgon klockan 11 är det frisören som gäller, vill inte!!! Aja, hoppas det blir bra :( 
Pusspuss nu ska jag sova, natti!! 
 
 
Hahaha så jävla galen, men sjukt viiiiiiiiiiiig. ELLER. haha nej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0