Låg

DATUM: 2012-07-02 | KLOCKSLAG: 21:28:16
Hej! 
Nu har äntligen jetlagen lagt sig och jag mår på topp! Hemresan var så sjukt jobbig så har inte alls mått bra dessa dagar... 
Saknar redan värmen och solbrännan är nästan helt borta, ååh jag avlider! Men jag är ändå superglad, för imorgon börjar äntligen Partille Cup! Som jag har längtat, det bästa på hela sommar'n! Och dessutom första gången jag spelar med Kärra, jag är så himla nervös. Har inte spelat match sen februari, så vi får väl se hur detta går... Har väl ändå handboll i blodet antar jag ;). 
Kommer bli dåligt med bloggning i veckan men ska försöka så gott jag kan! För mer uppdatering så följ "eelsamansson" på instagram och twitter!! 
 
Ha en fin kväll, godnatt! 
 
 
Cp-hopp -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0