BAD

DATUM: 2012-03-06 | KLOCKSLAG: 15:19:20
OMG förlåt.
Glömt blogga igen...
Helvete då.
Fan.
Okej förlåt, för många svärord... Men blir lite irriterad när jag inte bloggar hihi.
Aja, igår var jag med Sebastian. Han kom hit vid tre typ och vi tittade film och hade det mysigt. Sen drog jag mig vidare på träning som var degigare än degigast. Sen hem och så somna jag typ tio!! Fyfan va skönt!
Sen idag var det inget speciellt, slutade halv ett så jag och min goa vän Adina in till stan och tog en fika, och en låååång pratstund. Rigtigt mysigt! Så nu sitter jag här och väntar tills klockan ska slå fem för då är det dags för mig att ta navelpiercing!!! OOHH så nervös är jag! OMG... Kommer bild iväll!
Nu ska jag äta och lite så. Puss!



Ganska ascool

Kommentarer
Postat av: adina

puss på dig snygging och lycka till med piercingen!!!!!

2012-03-06 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0