Godmorgon...

DATUM: 2012-10-08 | KLOCKSLAG: 18:12:52

Japp, somnade direkt när jag kom hem från skolan och vaknade precis, har bara hunnit äta en go sushi!
Vi har ju varit i Nyköping i helgen och spelar SM steg 1. Vi åkte upp på lördag morgon med tåg och första matchen gick 17.00, vi slutade helgen som gruppvinnare och en direktplats till steg 3! Härligt! Vi har spelat sjukt bra i helgen och detta kommer nog bli grymt!!!
Så igår, söndag, tog vi tåget hem efter fyra roliga segrar men när vi nådde Laxå stannade tåget och vi meddelades att vi skulle bli kvar där ett tag... Ett tåg framför vårat hade nämligen börjat brinna och det gick inte att passera. Och där stod vi i typ fem timmar!! Så istället för att komma hem 21.30 kom vi 03.00... Sjukt jobbig resa och jag fick inte någon sömn alls. Dock hade jag och Linn det väldigt roligt i början då vi flammade runt som småbarn och gjorde massa skoj, haha orkar inte med oss, lol. Kolla bara bilderna nedan, hehe.
Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig igen, puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0