Happy

DATUM: 2012-10-14 | KLOCKSLAG: 16:16:29
 
Hallå där allihop! 
Kom ganska nyss hem från Sarah där jag sov inatt, hade väldigt trevligt förutom att hennes element i huset var trasiga (lol) så vi fick sova med jackor typ... Haha hundra täcken i sängen och vinterkläder på! Mys. 
 
Vart en lugn helg, ganska gött faktiskt! 
 
Väldigt trött nu, så ska ägna typ hela eftermiddagen åt plugg eftersom jag har franska prov på tisdag... Och ni som läst min blogg länge vet att franska är inte min starka sida... WISH ME LUCK. Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera lite mer.....

2012-10-23 @ 22:37:20
Postat av: Anonym

//crazygirl.com

2012-10-23 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0