Trött som en tonåring

DATUM: 2012-10-01 | KLOCKSLAG: 23:13:10

Hej alla glada!
Ligger i sängen och har precis stress-packat klart min supercoola vandrar-ryggsäck som jag ska bära med mig hela vägen till skatås imorgon! Ytterst skojigt? Naj. Vi ska vandra och bygga vindskydd och laga mat osv. Något jag faktiskt inte är jätte bra på om jag får säga det själv... Så imon kommer jag se ut som ett levande träsktroll i regnställ och rygga, haha.
Nog om det. Kom nyss hem från träningen som gick bra, sm i helgen så det är mycket fokus på det nu. Innan det var jag på sjukhuset (igen...) eftersom jag fick en allergichock i helgen som hållt sig kvar och inatt var det väldigt jobbigt så kunde inte sova någonting. Får utslag över hela (HELA VERKLIGEN) kroppen som kliar och är jätte röda... Så fick medicin och så, så det var ju bra - ingen större fara alltså hehe.
I skolan var jag så trött att jag knappt kommer ihåg vad som hände. Sov somsagt inte alls mycket inatt så jag tog igen det i skolbänken istället ;) LOOOL.
Nog.
Nu ska jag sova, godnatt allesammans, hoppas det inte regnar imon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0