Längesen

DATUM: 2012-09-15 | KLOCKSLAG: 13:57:03
Längesen jag skrev här igen.. Förlååååt. 
 
Ligger fortfarande i sängen och vill inte gå upp. Är på dåligt humör och vet inte om jag ska vara glad, ledsen eller arg. Life is hard ellerrr.
 
Igår gick jag i skolan till kvart över två och det var la helt okej kul. Efter det träffade jag Joakim som kommit hem en snabbis i stan men inte alls länge för var tvungen att åka hem och äta och fixa mig. Skulle nämligen till Sofia på kvällen och fira hennes födelsedag, riktigt lyckat! 
 
Ska ta mig upp ur sängen nu och försöka göra något med mitt liv, haha... Ha det bra så hörs vi senare!
 
 
HATAR HÖSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0