Torsdag

DATUM: 2013-02-28 | KLOCKSLAG: 18:11:40
Halloj! 
Började min dag med franskaprov kl 8.00 som gick helt okej!! Inte super men helt okej, fan va gött! 
Dagen fortsatte med redskapsgymnastik och Svenska. När skoldagen äntligen var över (kl 12.00) drog jag och mina favoriter Clara och Olivia på en spontanshopping där jag fick med mig jeansen i förra inlägget, yeesss, så snygga! Mycket trevlig dag men mina sötisar som avslutades med en go fika.
 
Nu ligger jag här i min säng och har inte gjort allt för mycket sen jag kom hem. Halsen är fortfarande kass och foten paj så träna går inte heller... Får damp, gillar inte att bara ligga hemma. 
 
Men snart ska jag träffa Sarah och Kian för en mysig kväll med dom jappjapp. 
 
Godnatt, godmorgon, god eftermiddag pusshej. 
 
 
Min favorit-Linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0