Home

DATUM: 2013-01-17 | KLOCKSLAG: 23:27:01
Hola Amigos!
Kände att det var dags igen, nu var det dags igen, nu var det dags var det dags var det dags igen. 
Gör detta kort - måste sova, morgonträning imon. Och såklart behöver jag ju lite skönhetssömn. 
 
Kom nästan precis hem från match. Eller jag har hunnit äta, plugga, duscha och äta igen efter att jag kom hem men ja. Vi spelade mot Heid hemma och matchen slutade med att dom vann med ett eller två när vi legat över med 4-5 hela matchen så det var segt... Men för mig gick det faktiskt bra. Har haft en rejäl svacka nu sen november typ där jag inte alls haft någon positiv inställningen till handboll. Men nu känns det mycket bättre, skööönt. 
 
Tidigare idag var jag i skolan. Hade först dansuppvisning (:P) på morgonen - vi skulle hitta på en egen dans som skulle betygssättas av våran idrottslärare. 
Det gick väl bra tycker jag, förväntar mig ett A!! 
På lunchen gick jag till skolans gym för att rehaba lite för min axel som är lite paj. Hände något förra veckan med den och den har varit krånglig och gjort ont hela veckan nu. Sjukgymnasten sa att jag var för svag i axlarna och ryggen så det är väl bara att träna på... :P XD 
 
Efter skolan mötte jag upp Louise, Sofia och Fanny i stan för en ytterst trevlig måltid på Jensens, mycket trevligt. Hela dagen har varit bra och inge bekymmer här inte. 
 
Nu ska jag sova!!! GODNATT
 
Två bilder från innan jag färga håret - visar bilder imon!!!!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0